Milyen egy jól berendezett pop-up store?

Bármilyen méretű és alapterületű üzlethelyiséget be lehet rendezni úgy, hogy az a vevőknek szimpatikus legyen, a cég sikerét pedig növelje. A nagy vállalatok, a luxus termékeket forgalmazó cégek, már réges-régen tudják, hogy mennyire fontos a jól berendezett bolt. Néhány éve pedig az ambiciózus fiatalok is átvették eme jó szokást, a nagyvárosokban pedig mint a gombák, úgy kezdtek el megjelenni a jobbnál jobb, stílusosabbnál stílusosabb kis pop-up store-ok, kávézók, illetve bisztrók.

display-1000-672

Mi a titkuk?
Egy pop-up store lényege, hogy időszakosan működik, és éppen az átmeneti jellege miatt nem szoktak rá különösebben sokat költeni a tulajdonosok. Viszont! A minőség és az egységes, ötletes megjelenés elengedhetetlen ahhoz, hogy a viszonylag rövid élettartama alatt valódi eredményt hozzon!
Az üzletberendezéseket tervező és gyártó cégek némelyike külön specializálódott már a pop-up boltokra. Megalkotásuknál ugyanis teljesen más tényezőket kell figyelemebevenni, mint egy hagyományos üzletnél. Néhány plexi vagy fém display is elegendő ahhoz, hogy a termékekből 1-2 mintadarabot kihelyezzünk, és ezzel az üzlet gyakorlatilag készen is van. Ezen kívül már csak az eladópultnak, a figyelemfelkeltő tábláknak, és a bejáratnak kell vonzó külsőt adni. Dekorációként a legtöbb pop-up store helyiséget a tulajdonosok a fenntarthatóság jegyében sok újrahasznosított anyagból készült dizájnelemmel dobják fel (pl.: a nagymama régi foteljeivel, vagy raklapokkal).

display2-1000-668

Színekben ezek a pop-up belsők többnyire letisztultak, fehérek és feketék, hogy ne vonják el a figyelmet a termékekről. Kivéve, ha pont arra szeretnénk fektetni a hangsúlyt, hogy termékeink mennyire vadak és színesek, mint a Fendi egyik kampányában:

display3-1000-667

Kiknek éri meg?
Egy ideiglenes eladótér főleg olyan online márkáknak és áruházaknak kifizetődő, akiknek amúgy felesleges egy állandó üzlethelyiség, viszont annak érdekében, hogy újabb vevőket szerezzenek, muszáj hogy nagyobb ismertséget szerezzenek. Sőt! Ennek a módszernek a segítségével egyszerűen népszerűsíthetik termékeiket más országokban is. Feltérképezhetik a keresletet anélkül, hogy komolyabb kiadásokba vernék magukat.